Az első, rendelésre gyártott öt darab norvég S91-es leszállítása után kezdődik a Svédországból érkezett újabb, két darabos megrendelésnek megfelelő járművek gyártása. A most leszállított midibuszok Euro 5-ös normájú, OM 904 LA.V/2 típusú, 4250 cm3-es, 156 lóerős Mercedes-Benz motorral készültek, melynek típusbizonyítványát még 2009 végén szerezte meg a gyártó. A norvég specifikációhoz azonban újabb típusvizsgálatokat kellett végezni, mivel azok nem egyrétegű, hanem drágább, de jobb hőszigetelő-képességű, thermopán üvegekkel készültek, valamint változott az ülések típusa és elrendezése, továbbá a középső ajtó kivitele is.

A tegnapi napon indult útnak az öt S91-es midibusz utolsó három példánya, melyet egy norvég megrendelő részére készített a Molitus és a Rába.

A norvég kivitel utasterének keskenyebb, biztonsági övekkel ellátott ülései

A norvég kivitel utasterének keskenyebb, biztonsági övekkel ellátott ülései

A magyarországon üzemelőtől eltérően a norvég S91-esek több ülőhellyel rendelkeznek, miközben a közlekedőfolyosó is szélesebb kialakítású lett. Az összes utasülés biztonsági övvel felszerelt, az utastér hűtéséről pedig egy 50 kW-os Spheros klíma gondoskodik. A középső ajtó, a norvég igényeknek megfelelően nem befelé nyíló, bolygós kivitelű, hanem kifelé, a jármű oldala mellé csúszó változatban készült. A három molitusbus S91-es a holnap éri el uticélját, a norvég importőr telephelyét, ahol néhány nap múlva már csak egy darab marad majd belőlük, mivel az ötből négy jármű már gazdára is talált.