Az új Antos-t kifejezetten variálható kivitelű, rövidtávú elosztófuvarokhoz használható teherautónak tervezték a Mercedes-Benz mérnökei. Bár élőben csak szeptemberben, a Hannoverben megrendezésre kerülő IAA haszonjármű-szakkiállításon találkozhatunk majd vele, a már megjelent rajzokon és fotókon jól látható, hogy fülkéjének vonalvezetése összetéveszthetetlen rokonságot mutat az új Actros formavilágával.



Az Antos önsúlya hat tonna körül alakul, míg két különböző tervezési stratégia szerint készült kivitelben lesz kapható. A Loader a maximális terhelhetőségre összpontosít, míg a Volumert alacsony pótkocsi-kapcsolási pont, alacsony alvázmagasság és nagy raktér jellemzi majd úgy, hogy közben a jármű legnagyobb magassága három méter alatt marad. Az Antos ideális jármű olyan nagy teherbírást igénylő, rövidtávú fuvarokhoz, mint például élelmiszerek terítőfuvarozása, ahol zárt, hűtött vagy sima dobozos felépítménnyel körülbelül azonos időt tölt a teherautó városban, országutakon és autópályán is.