– A Navara az egyik legnépszerűbb négykerék-hajtású pickup Európában. Nagy elismerésnek örvend praktikussága és ereje miatt. Ehhez még hozzájárul az a kedvező körülmény is, hogy az öreg kontinensen, Barcelonában gyártjuk. Az új I-Way változat innovatív felszereltségével és új, menő külsejével még vonzóbb lesz – mondta Basiten Schupp, a Nissan európai értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.
 
Az eladási listákat vezető 2,5 literes, dCi motoros modellen alapuló Navara I-Way a négykerék-meghajtású pickup erősségeire épít, amit olyan vezető munkáját segítő rendszerekkel egészít ki, mint a műholdas navigáció és a tolató kamera. Az egyedi specifikációt különleges kialakítású, matt fegyverszürke színű oldalfellépők, könnyűfém felnik, hátsó lökhárító, hűtőrács, külső visszapillantó tükörházak, ajtókilincsek egészítik ki, amik jó kontrasztosan egészíti ki a karosszéria alapszínét.
 
A Navara I-Way alapfelszerelésének része egy 6,1 colos, színes kijelzős, Pioneer műholdas navigációs rendszer, mely 2 DIN-es méretével teljes mértékben illeszkedik a Navara műszerfalába, miközben tartalmazza a szórakoztató és kommunikációs rendszert is, melynek része a Bluetooth-os mobiltelefon-kihangosító, az HIFI, valamint az USB-csatlakozó. A tolatókamera színes képét ötletes módon a középső visszapillantó tükörbe integrált LCD-kijelző jeleníti meg.
 

A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.

A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.

A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.

A Navara I-Way-t a Nissan 190 lóerős, 2,5 literes, négyhengeres, közös nyomócsöves dCi motorja hajtja, amely 450 Nm nyomatéka leadására képes, így minden ésszerű akadály legyőzésére alkalmassá teszi a pickupot. A motor alaphelyzetben a hátsó kerekeket hajtja, a 4WD hajtásmód bekapcsolásakor pedig 50-50 százalékban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó kerekek között. A terepváltó rendelkezik lassú-fokozattal is, ami a csúszós utakon, emelkedőkön biztosítja a tapadást. Ha ez mégsem elegendő, további segítséget jelent a differenciálzár, amely csak bekapcsolt négykerék-hajtásnál és lassú-fokozatban működik.
 
A Navara létraalvázához elöl független, kettős keresztlengőkaros, tekercsrugós felfüggesztés, hátul laprugókon keresztül merev hátsóhíd csatlakozik. Ez a megoldás biztosítja, hogy a lehető legnagyobb legyen a hasznos teherbírás. A Navara 3000 kg-os utánfutó vontatására képes, miközben dupla és rövid (King Cab) vezetőfülkés változatban is elérhető. A King Cab fülke elöl két felnőtt számára biztosít elegendő helyet, míg hátul két szükség-ülés található. A hosszabbított duplafülkés változatban hátul is teljes értékű üléspad van, ami három személynek is bőséges helyet biztosít.