Mind a háromszáz Premium nyergesvontató 460 lóerős, EEV károsanyag-kibocsájtású DXi 11 motorral és Optidriver+ automatizált fokozatváltóval készült. A Dartom új Premiumjainak magastetős hálókabinjait állófűtéssel, légkondicionálóval, hűtőszekrénnyel, légrugós vezetőüléssel és két ággyal is felszerelték.
A járművek kulcsait Philippe Gorjux, a Renault Trucks közép- és kelet-európai régiójának alelnöke adta át, majd a Renault Trucks specialistái részletesen bemutatták a kamionokat az azokat később sok százezer kilométeren keresztül hajtó járművezetőknek.
– Nagy öröm együtt dolgozni a Dartomhoz hasonló üzemeltetőkkel. A Renault Trucks büszke arra, hogy részt vehet egy ilyen gazdag múltú cég történetében, miközben az értékeli kamionjaink megbízhatóságát és alacsony fogyasztását, cserébe mi átfogó assistance szolgáltatást garantálunk számukra. Biztos vagyok abban, hogy az közös munka mindannyiunk javára szolgál, valamint optimista vagyok a jövőbeni együttműködést illetően is – mondta el Gorjux úr.
A Dartom flottájában már az 1990-es alapítás óta jellemzően Renault kamionok dolgoznak, mivel a cég alapjait a francia márka használt járműveivel teremtették meg a tulajdonosok. A Dartom 1996-ban szerzett nemzetközi fuvarozási engedélyt, miután a lengyel szállítmányozási vállalat új kamionok beszerzése mellett döntött, amik szintén Renault Premium Long Distance típusú járművek voltak. A Dartom legfőbb fuvarcéljai közé Magyarország és Csehország tartozik, ám Nyugat- és Kelet-Európa minden országába vállanak és teljesítenek fuvarokat, Franciaországtól egészen Romániáig.