Az MAN Truck & Bus az új TG széria 2012-es bemutatásával egyidőben, melyre a 2012-es IAA haszonjármű-szakmai szakkiállításon kerül majd sor, a márka vizuális identitását is modernizálja. A kamionok szakértői és rajongói azonnal észreveszik majd a terméklogó átformálását, bár a szöveges és képi megjelenést, ami az MAN egy oroszlánt áthidaló három betűjéből áll, már évekkel ezelőtt megalkották a márka dizájnerei. A múltban az MAN termékek logóját folyamatosan úgy alakították, hogy hangsúlyozza a társadalmi trendeket, a technológiai fejlesztéseket, illetve a vállalati fejlődést.

MAN új logó, 2012

MAN logó a 80-as évek közepéről

MAN logó a 80-as évek közepéről

Saját bevallása szerint logójának újratervezésével az MAN célja az, hogy a globális fejlődés dinamizmusát és a haszongépjármű gyártók új nemzetközi kihívásait tükrözze, továbbá hogy hangsúlyos vizuális identitást kölcsönözzön a márka mögött álló hatékonyságnak, ügyfélszolgálatnak és a termékért való elhivatottságnak. A hangsúly az oroszlánon, a hagyomány és népszerű jelén, a MAN Truck & Bus erejének szimbólumán van, ami most határozottan átalakult. A képet eltávolították a keretből, majd a szöveg fölött kapott új helyet, amivel együtt, az oroszlán sziluettje még dinamikusabbá vált: mozgékonyságot és erőt sugároz, ami szintén fontos értéket képviselt az MAN emblémájának tervezői szemében. Az új terméklogó az összes MAN kamion és autóbusz orrán hamarosan megjelenik.
MAN új logó, 2012

MAN új logó, 2012