Minden porcikájában megújult az Isuzu D-Max. Külseje jóval modernebb, csinosabb lett, gigászi Isuzu logót kapott a hűtőrácsra, és persze a tér minden irányában kitágult - magyarul hosszabb, szélesebb, magasabb.
Minden porcikájában megújult az Isuzu D-Max. Külseje jóval modernebb, csinosabb lett, gigászi Isuzu logót kapott a hűtőrácsra, és persze a tér minden irányában kitágult - magyarul hosszabb, szélesebb, magasabb.
Fotó megosztása:
Megnőtt a tengelytávja is
Megnőtt a tengelytávja is
Fotó megosztása:
Széltében is nagyobb lett
Széltében is nagyobb lett
Fotó megosztása:
A plató ajtaja 250kg-ot bír lehajtva
A plató ajtaja 250kg-ot bír lehajtva
Fotó megosztása:
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
Fotó megosztása:
A külső mellett a műszaki tartalom is megújult
A külső mellett a műszaki tartalom is megújult
Fotó megosztása:
Hátra befér a raklap is
Hátra befér a raklap is
Fotó megosztása:
A központi zár nem zárja a platót
A központi zár nem zárja a platót
Fotó megosztása:
Nem gyakori ebben a kategóriában a LED-es hátsó lámpa
Nem gyakori ebben a kategóriában a LED-es hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Csak dobfék jutott a hátsó keréknek
Csak dobfék jutott a hátsó keréknek
Fotó megosztása:
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Fotó megosztása:
Szép és informatív műszerfal
Szép és informatív műszerfal
Fotó megosztása:
Kis tárolórekesz térdmagasságban
Kis tárolórekesz térdmagasságban
Fotó megosztása:
Ha akarom rekesz...
Ha akarom rekesz...
Fotó megosztása:
...ha karom pohártartó
...ha karom pohártartó
Fotó megosztása:
Elektromos motorok mozgatják az üléseket
Elektromos motorok mozgatják az üléseket
Fotó megosztása:
Igaz, ez is USB-csatlakozó, de nem a megszokott
Igaz, ez is USB-csatlakozó, de nem a megszokott
Fotó megosztása:
Furcsa, de megszokható a klímavezérlő látványa
Furcsa, de megszokható a klímavezérlő látványa
Fotó megosztása:
Ülésfűtéskapcsolók a bőrüléshez
Ülésfűtéskapcsolók a bőrüléshez
Fotó megosztása:
Csak egy automata ablakemelő-kapcsoló jutott bele
Csak egy automata ablakemelő-kapcsoló jutott bele
Fotó megosztása:
Különféle gombok a kormányon
Különféle gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Szemüvegtartó a plafonban
Szemüvegtartó a plafonban
Fotó megosztása:
Mosógépkapcsolóval választható a négykerék-hajtás és a felező
Mosógépkapcsolóval választható a négykerék-hajtás és a felező
Fotó megosztása:
Hosszú hatodikkal segít spórolni a váltó
Hosszú hatodikkal segít spórolni a váltó
Fotó megosztása:
Az ott balra a terepváltó
Az ott balra a terepváltó
Fotó megosztása:
Dupla kesztyűtartó
Dupla kesztyűtartó
Fotó megosztása:
Üvegek szépen elférnek az ajtózsebben
Üvegek szépen elférnek az ajtózsebben
Fotó megosztása:
Egyáltalán nem szűk a hátsó sor
Egyáltalán nem szűk a hátsó sor
Fotó megosztása:
Felhajtható a hátsó üléspad
Felhajtható a hátsó üléspad
Fotó megosztása:
2,5 literes, 160 lóerős a motor
2,5 literes, 160 lóerős a motor
Fotó megosztása:
Kézre esik az olajszűrő
Kézre esik az olajszűrő
Fotó megosztása:
Kompon állnak az Isuzuk
Kompon állnak az Isuzuk
Fotó megosztása:
Tolatóradar gyárilag nem rendelhető bele, de minden megoldható
Tolatóradar gyárilag nem rendelhető bele, de minden megoldható
Fotó megosztása:
A szamurájkard jól hasítja a tortát
A szamurájkard jól hasítja a tortát
Fotó megosztása:
Sárga Isuzu, kékeszöld Kőváry Barnával
Sárga Isuzu, kékeszöld Kőváry Barnával
Fotó megosztása:
A művészkisasszony kiszabadítja a hét műtárgyát
A művészkisasszony kiszabadítja a hét műtárgyát
Fotó megosztása:
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Fotó megosztása:
BArátkozás az itinerrel
BArátkozás az itinerrel
Fotó megosztása:
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Fotó megosztása:
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Fotó megosztása: