A japán klón paraméterei gyakorlatilag megegyeznek a PSA, illetve a Fiat fentebb említett modelljeivel, így kiviteltől függően, így azokhoz hasonlóan, kivitelről függően akár 1,2 tonna is lehet a ProAce teherbírása. A két oldalsó tolóajtóval is rendelhető dobozos raktere 5, 6 vagy 7 köbméternyi áru befogadására lehet képes, melyet 1,6 vagy 2 literes dízelmotorokkal mozgathatunk 89, 126 vagy 161 lóerő közreműködésével. Kellemes meglepetés, hogy a legerősebb motorokhoz, akár hatsebességes automata sebességváltó is rendelhető lesz, miközben az elektromos ablakemelő, az állítható visszapillantó, a távirányítású központi zár, az állítható magasságú kormány, a klíma, a Bluetooth-kapcsolat és a tempomat szériatartozék, de felárért akár menetstabilizáló segédelektronika is kapható a ProAce-hez.

A Toyota ProAce nem japán fejlesztés.

Többféle motorral lesz rendelhető.

Többféle motorral lesz rendelhető.

Az új Toyota vontatási kapacitása két tonna feletti lehet. A japán gyártó európai modellje várhatóan 2013 második negyedévében kerül a a márkakereskedésekbe.