A japán klón paraméterei gyakorlatilag megegyeznek a PSA, illetve a Fiat fentebb említett modelljeivel, így kiviteltől függően, így azokhoz hasonlóan, kivitelről függően akár 1,2 tonna is lehet a ProAce teherbírása. A két oldalsó tolóajtóval is rendelhető dobozos raktere 5, 6 vagy 7 köbméternyi áru befogadására lehet képes, melyet 1,6 vagy 2 literes dízelmotorokkal mozgathatunk 89, 126 vagy 161 lóerő közreműködésével. Kellemes meglepetés, hogy a legerősebb motorokhoz, akár hatsebességes automata sebességváltó is rendelhető lesz, miközben az elektromos ablakemelő, az állítható visszapillantó, a távirányítású központi zár, az állítható magasságú kormány, a klíma, a Bluetooth-kapcsolat és a tempomat szériatartozék, de felárért akár menetstabilizáló segédelektronika is kapható a ProAce-hez.
Mindjárt itt a dobozos, francia Toyota
2013-ban jön az új Toyota kisáruszállító
A Toyota bejelentette, hogy új kisáruszállítót dob piacra Európában. A japán gyártó azonban szakított a korábbi évtizedek hagyományával és nem saját fejlesztésű modellt mutatott be, mivel a ProAce névre keresztelt furgon lényegében a Peugeot Expert, Citroen Jumpy, illetve a Fiat Scudo típusok Toyota emblémával ellátott változata.