A 15 méter hosszú, háromtengelyes autóbusz fejlesztését egy hidraulikusan mozgatható tengely fejlesztésével kezdték, melyet a mérnökök az első hajtott tengely mögött helyeztek el. Ennek köszönhetően a konstrukció könnyebben kormányozható, mely a városi közlekedésben különösen fontos szempont. Az új troli összesen 96 utas szállítására képes, ebből kifolyólag megközelíti egy csuklós autóbusz befogadóképességét.
A jármű meghajtását a WEG elektromos motor biztosítja, mely feleslegessé teszi a sebességváltó szükségességét. A vázszerkezetet a brazil piacon félévszázada jelen lévő helyi Caio készítette, az elektromos berendezéseket pedig az Electra biztosította. A troli a feltölthető akkumulátoroknak köszönhetően 3-5 kilométert képes megtenni felsővezeték nélkül.
‘A megrendeléssel az Ambiental Trans válaszolt azokra a helyi igényekre, amelyek szerint az új buszoknak hozzá kell járulniuk a légszennyezettség csökkentéséhez. A prototípus most egy másik szolgáltatónál van tesztelésen Sao Paulóban, hogy demonstrálja a konstrukció előnyeit a mindennapi gyakorlatban’ – jelentette ki Wilson Pereira, a Scania buszértékesítésekért felelős képviselője.