Az új áruszállítók első darabjait a bázeliek kapták. A sárga Renault-kat a hely igényeinek megfelelően alakították ki. Az üléseket két különálló rács védi, melyeknek köszönhetően a vezető és a kísérő könnyedén a raktérbe juthat. A rakodóteret többek között csúszásgátló bevonatokkal, hangszigeteléssel, rakományrögzítő gyűrűkkel és hálókkal látták el. Mindezek mellett extra széles és extra magas ajtókat, illetve egy hatfokozatú, automatizált váltót kaptak. 

‘Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen áruszállítókat szállíthatunk a postának‘- jelentette ki Tarcis Berberat, a Renault Trucks Switzerland SA értékesítési igazgatója. 
A szerződés teljesítése során a gyártó együttműködött a Nef Truckcenter SA-val annak érdekében, hogy a helyi igényeknek megfelelően alakítsák ki a haszongépjárműveket.  Az új Mastert két éve mutatták be a nagyközönségnek. Az Opel Movanoként is ismert típus hetvenféle felépítménnyel, négyféle hosszal, háromféle magassággal és kétféle hajtási móddal kapható a piacon. Legalább négyféle össztömegű változat választható, egészen a 2,8 tonnától a 4,5 tonnáig, utóbbi hátsókerék-meghajtással és dupla hátsó kerékkel is rendelhető. A raktér befogadóképessége 8-tól 17 köbméterig terjedhet, a svájci példányok nem kicsik, ugyanis legalább 15 köbméternyi rakomány szállítására alkalmasak. Ha ezt beszorozzuk ezerrel, akkor nem nehéz elképzelni, mire lesz képes az új flotta.