2012 szeptemberéig dupla annyi Irizart adtak el, mint a tavalyi év hasonló időszakában. Ez hatalmas eredmény a gyártó számára, figyelembe véve azt, hogy az angol piacon elsősorban azok a típusok iránt van kereslet, amelyek teljesítik a szigorú biztonsági előírásokat, továbbá kedvező megtérülési és szerviz költségekkel bírnak. Az Irizar eddigi ügyfelei között olyan társaságok vannak, mint a Translink, Redwings, Lucketts, Clarkes of London, City Circle, Terravision, Stewarts és még sokan mások.

A szigetországba főként az Irizar BP-re, az i4-re és a Century-ra tartanak igényt a vásárlók, melyek már többféle hosszúságokban készülnek, főként Scania-alvázon, de egyes változatok már Paccar-DAF motorral is rendelhetőek. Ugyancsak a keresettebb típusok között van az i6, melyben az első ajtónál egy mozgássérült lift is található, illetve a 12,2 méter hosszú, kéttengelyes i4, melyet elsősorban iskolabusznak használnak az üzemeltetők.

Az elmúlt 20 évben az Irizar a Scaniával közösen már több olyan típust vezetett be az angol piacra, amelyek elsősorban vonzó üzemeltetési költségekkel váltak az ügyfelek számára keresetté. A prototípusok 2009-es bemutatása óta már több mint 200 járművet gyártottak, melyek nemcsak az angoloknál, de Észak- és Közép-Európában is közkedvelt típusoknak számítanak. Az Egyesült Királyság egyike azoknak az országoknak, ahol az Irizar piaci térhódítása az egyik leggyorsabb ütemben ment végbe az elmúlt egy évben.

Az i4 is egyre keresettebb típus az angoloknál

Az i4 is egyre keresettebb típus az angoloknál

Az i4 is egyre keresettebb típus az angoloknál

A legfrissebb előrejelzések szerint az Irizar-csoport az idei évet 500 millió eurós összesített eredménnyel zárja. Ugyan hazájában, Spanyolországban a karosszáló 45 százalékos piacrészesedéssel rendelkezik, mégis a spanyol piac gyengélkedése miatt nem tekinthető kiemelkedő teljesítménynek. Az Irizar számára nemcsak  az Egyesült-Királyság mellet Közép-Európa is kiemelt szerepet kap, hiszen ebben a régióban is jónak mondhatóak a karosszáló piaci részesedése.