A megrendelés összesen 459 darab sűrített földgázzal hajtott, 9,45 és 12,20 méter hosszú járműre vonatkozik. Az acélvázas autóbuszok 8,9 literes, 280 lóerős Cummins motorokkal érkeznek a Dallas Area Rapid Transporthoz (DART). A rövidebb kivitelű buszok egyajtós, míg a hosszabb kialakítású variánsok kétajtós változatban érkeznek Dallasba a NABI amerikai gyárából.

A teljesen alacsonypadlós járművekben a mozgássérültek számára kihajtható rámpa biztosítja a kényelmes le- és felszállást, az utasok tájékoztatásáról pedig az első- és a második ajtónál elhelyezett LCD monitor gondoskodik. Ezeken a belső kijelzőkön a megállók, az útvonal, a forgalmi változások és egyéb figyelmeztetések láthatóak, az utastérbe emellett több kamerát is beszereltek. A 210 millió dollár értékben kötött szerződés értelmében a járműveket 2015-ig kell leszállítania a NABI-nak.

Az első öt járművet január 28-án vette át a tömegközlekedési vállalat, ezt követően minden héten 5 darab új busz áll forgalomba. A megrendelés az egyik legnagyobb volumenű üzletnek számít a földgázüzemű autóbuszok terén Amerikában. Igaz, a közelmúltban épp Los Angelesben döntöttek összesen 550 darab CNG-hajtású New Fyler megvásárlásáról. A DART számításai szerint az utolsó jármű forgalomba állásával a cég várhatóan kétharmadával csökkenti az üvegházhatású gázok levegőbe jutását.

Az első járműveket a Garland és a Royal Lane végállomások között állítják forgalomba. Az autóbuszok tüzelőanyag-ellátásáról kezdetben 4 CNG-töltőállomás gondoskodik majd, melyeket a Clean Energy épített a DART számára. Az autóbuszok szervizelését nemcsak a telephelyeken, hanem úgynevezett mobil szervizállomásokkal is biztosítják a jövőben.