A NASA-nak dolgozó United Launch Alliance (ULA) 2012 őszén azzal a kéréssel kereste meg a Continentalt, hogy két önjáró szállítójárművét különleges teherbírású gumikkal szerelje fel.
A floridai Cape Canaveral légibázison dolgozó KAMAG szállítók mindegyikét 72 darab kamionabronccsal látták el. A gépjárművek teherbírása közel 100 tonna, fő feladatuk, hogy átszállítsák a rakétákat és a rakományt az összeszerelő üzemekből a légikikötőbe. A szövetség többek között a Delta IV és az Atlas V rakétákat is a KAMAG szállítókkal mozgatja.
Az említett űrhajóhordozó-rakéták különleges küldetéseket teljesítenek a NASA számára, többek között a Curiosity Mars-járó működtetését, a GPS antennák fellövését segítik. Az ULA rakétái az USA védelmi minisztériumának, a NASA-nak, a Nemzeti Felderítési Hivatalnak és számos más szervezetnek is szolgálatot teljesítenek.
Kevesen tudják azt is, hogy a London Eye óriáskerék hajtását is Continental teherabroncsokkal végzik. A Temze-folyó partján felépített 135 méter magas óriáskerék fő eleme a 1200 tonnás vaskerék, amelyen összesen harminckét darab, légkondicionálóval és stabilizáló rendszerrel ellátott utazókapszula található.
A hajtórendszer a London Eye két tornyában található, ezek végénél helyezkedik el a vezérlő egység. A kerék gyakorlatilag folyamatosan forog és csak az idős és mozgásukban korlátozott utasok beszállása esetén állítják meg. A Continental teherabroncsok görgők módjára forognak a vasszerkezet mentén, mellyel hozzájárulnak az óriáskerék hajtásához.
A gumikat hidraulikus motorok forgatják és ezek gördülése következtében van az egész kerékszerkezet forgásban.