A Volvo FE hibrid 2011-es bemutatása óta összesen 50 példányt értékesítettek belőle Európában. A teherautók fele jelenleg áruszállítóként, másik fele pedig szemétszállítóként teljesít szolgálatot. Ezen a két felhasználási területen a járművek 15-20 százalékos üzemanyag-megtakarítást érhetnek el a gyártó szerint, igaz ennek mértéke nagyban függ az alváztól, továbbá a hajtáslánctól. A kukásautók egy része, melyben az újratölthető akkumulátorokkal működő szeméttömörítőt használnak akár 30 százalékkal kevesebb dízelt használhatnak el a hagyományos üzemű teherautókkal szemben.
A modell bevezetésekor a Volvo két hibrid szakértőt képzett ki, akikhez problémáikkal fordulhattak a gépjárműveket üzemeltető vállalatok. A svéd gyártó szerint kedvező visszajelzéseket kaptak, üzemeltetői oldalról főként a gazdaságosabb üzemanyag felhasználást, a lakossági részről pedig a teherautók csendesebb üzemét emelték ki lényeges elemként. A rotterdami szemétszállítási vállalat például újabb járművek beszerzését tervezi, persze bíznak abban, hogy a holland kormány továbbra is támogatja a tiszta üzemű kamionok beszerzését.