Az ország déli negyedében utasszállítást végző magáncég, a Metropoline 110 darab autóbuszt vásárolt, melynek túlnyomó része, összesen 90 darab távolsági kivitelű lesz. Az alvázak különlegessége, hogy az első tengelyek független kerékfelfüggesztéssel készülnek, melynek valamelyes javítanak az utazási komforton. Az autóbuszok karosszériáját és utasterét a helyi karosszáló, a Ha’argaz készíti el. A járművek D 20-as, 290-390 lóerős erőforrásokkal készülnek, melyek teljesítik a legszigorúbb EEV környezetvédelmi kibocsátási normákat.

A fennmaradó 20 darab alváz felhasználásával pedig alacsonypadlós kivitelű autóbuszokat gyártanak, melyeket a D08 típusú motorokkal szerel fel az MAN. Ezek teljesítménye 150 – 340 lóerő között van. A közlekedési vállalat nem bízta a véletlenre, hiszen  nyolc, illetve tíz éves szervizidőtartamra kötött szerződést a gyártóval a megbízható, kiegyensúlyozott üzemeltetés érdekében.

A másik jelentős utasforgalmat bonyolító közlekedési társaság, az Egged 63 darab alacsonypadlós autóbuszra kötött szerződést. Az MAN a járműveket D20 erőforrásokkal szállítja majd, melyek ugyancsak eleget tesznek a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak. A megrendelt mennyiségből tíz darab csuklós,a többi pedig szóló kivitelű lesz.

Az Egged a legnagyobb közlekedési szolgáltató Izraelben legalább 3 ezer autóbusszal, melyeken összesen egymillió ember utazik naponta. A legalább hat ezer alkalmazottat foglalkoztató cég az egyik legnagyobb MAN-ügyfélnek számít, hiszen közel 1 400 német alvázas autóbuszt üzemeltet. A Metropoline közlekedési társaság járművein 23 millió ember utazik évente. A vállalat 360 autóbuszt üzemeltet és 200 embernek ad munkát.

A németeknek augusztusig kell leszállítania az alvázakat a karosszálónak. A megrendelésnek köszönhetően némileg javul az MAN piaci helyzete, mely főként alvázakkal van jelen Izraelben, ahol 30 százalékos részesedéssel bír.