A látogatók szakmai vezetés mellett ismerhetik meg a kocsiszín belső működését. A helyszíni regisztrációt követően óránként indulnak csoportok. A kocsiszín belüli körjáratokon az érdeklődők kipróbálhatják, milyen hóseprőn vagy éppen tehermozdonyon utazni. A Magyar Villamosvasút-történeti Egyesület, a MaViTe tagjai pedig bemutatják, milyen járművekkel dolgoznak a budapesti villamoshálózaton.

A látogatókat a budapesti közlekedésben jelenleg, vagy egykoron használt villamostípusok várják, ennek megfelelően lesz régi UV, hannoveri TW 6000, Ganz csuklós, Tátra, Siemens Combino, Bengáli, valamint  Schörling is. A rendezvényen a közeli Magyar Vasúttörténeti Park is képviselteti magát egy sínkerékpárral és kreatív sarokkal.

A nap folyamán nosztalgiavillamosok szállítják az utasokat a metróvégállomás és a kocsiszín között. A Lehel térről minden óra 15 perckor UV villamos, minden óra 45 perckor pedig a 436-os és a 611-es pályaszámú favázas, kéttengelyes, és délelőtt a 2624-es pályaszámú, az 1960-as éveket idéző acélvázas, kéttengelyes kocsik indulnak. Az UV minden óra 50 perckor, a nosztalgiakocsik minden óra 20 perckor indulnak vissza az Angyalföld kocsiszín megállótól a Lehel tér felé.

A járműveket nosztalgia-menetjegyekkel lehet igénybe venni, melyek egységesen 500 forintba kerülnek és egy utazásra érvényesek. A 3 és 14 év közötti utasok 300 forintos áron kedvezményes jegyet válthatnak. Három éves kor alatt az utazás ingyenes. A nosztalgiajáratok a két végállomás között csak akkor állnak meg, ha van leszálló utas, és ezt jelzik a járművezetőnek vagy a kísérőnek.