Bizony ide kell az erő! Ahhoz, hogy ekkora terhet meg tudjanak mozgatni közúton ahhoz bivalyerős kamionokra van szükség. Most felejtsd el azokat a szerelvényeket amiket itthon látsz. A két-pótos traktorokat és Ifákat, a billencses Kutyákat és Messeres tartálykocsikat, mert ezekhez képest kispályás úttőrök egytől egyig.
Bár azt hozzá kell tenni, hogy ezek a monstrumok gyakorlatilag minimális kanyarokban tudnak csak befordulni, szóval egy szerpentines hegyi emelkedő/lejtő nem számít hazai pályának náluk. De síkságokon, mint például Ausztráliában vagy az USA-ban, na oda születtek, szinte a porból nőnek ki. A sofőröknek pedig iszonyat rutinnal kell rendelkezniük, mert ha egy ilyen egyszer meglódul, ott kő kövön nem marad és nincs az az Isten, sem ember aki meg tudná fékezni a szétszaladó ménest.
Bár azt hozzá kell tenni, hogy ezek a monstrumok gyakorlatilag minimális kanyarokban tudnak csak befordulni, szóval egy szerpentines hegyi emelkedő/lejtő nem számít hazai pályának náluk. De síkságokon, mint például Ausztráliában vagy az USA-ban, na oda születtek, szinte a porból nőnek ki. A sofőröknek pedig iszonyat rutinnal kell rendelkezniük, mert ha egy ilyen egyszer meglódul, ott kő kövön nem marad és nincs az az Isten, sem ember aki meg tudná fékezni a szétszaladó ménest.
Rekord? Naná hogy van! A létező összes komoly és sületlen kategóriában világrekordot rögzítő Guinness természetesen ebben a témában is őriz egy érdekes számadatot. A leghosszabb országúti kamion-vonat 1 434 méterével érdemelte ki a kitüntető címet. John Atkinson 113 pótkocsit húzott maga után 150 méter hosszan egy darab Mack nyergesvontatóval.