Az Iveco szinte az összes lehetséges alternatív hajtással kínálja az áruszállítási feladatokra tervezett Daily kisteherautót. A típus rendkívüli népszerűségnek örvend a futár-, expressz- és csomagkiszállító feladatokat ellátó cégek körében, idehaza például a Magyar Posta is alkalmazza őket. A Deutshe Post DHL előtt nem ismeretlen a típus, ugyanis 2010-ben 10 darab elektromos Daily megvásárlásáról írtak alá megállapodást az Ivecóval a hannoveri IAA haszonjármű kiállításon.
Az Iveco ECODaily Electric kisteherautók a szimplakerekes, normál vezetőfülkével ellátott fülkés alvázra épülnek. A 3,5 tonnás járművet egy vízhűtéses, 109 lóerős motor hajtja, mely legalább 260 newtonméteres forgatónyomaték leadására képes. Az elektromos Daily-ben nincsen kuplung vagy sebességváltó, hanem az automata váltókhoz hasonlóan csak egy háromállású kapcsolót kell kezelni. A járművet pontosan úgy kell vezetni, mint egy automata sebességváltóval felszerelt hagyományos hajtású változatot. A sofőrnek ennek köszönhetően csak fék- és a gázpedállal, valamint az előre, hátra és üres fokozatokba kapcsoló előválasztó kart kell használnia.
A Daily Electric végsebességét 70 kilométer/órában szabályozták le, hatótávolsága pedig egy feltöltéssel akár a 100 kilométert is elérheti. Az akkumulátorok nátrium-nikkel-klorid technológia szerint készülnek és mindössze körülbelül 300 kilogrammal növelik a tömeget a hagyományos dízel hajtású Daily modellekhez képest. A járműveket éjszaka 380 Voltos ipari szabványnak megfelelő töltőre kapcsolják, melyhez az áramot a cég tájékoztatása szerint teljesen zöld módon állítanak elő. Az új a Daily-k az elektromos hajtásnak köszönhetően nem bocsátanak ki károsanyagot, valamint hangtalanul suhannak a német sztrádákon.
A Detusche Post, Európa legnagyobb csomagküldő szolgálata 28 darabot rendelt az elektromos hajtású Daily-ből.