A járművet az S91-esek svéd forgalmazója, a VingaBus Partner vásárolta, azt azonban egyelőre nem tudni, hogy pontosan kinek értékesítik a hazai gyártmányú midibuszokat. A cég megrendelését 2014 tavaszán teljesíti a Molitusbus, amely biztosítja a buszok szerviz- és pótalkatrész-hátterét is. A biodízel-meghajtású Rába-alvázas S91-esek várhatóan iskolabuszként állnak forgalomba.
Az alacsony belépésű autóbusz városi kivitelben 19 ülő és 24 álló utas szállítására alkalmas, utastere pedig teljes egészében légkondicionált. A kerekesszékkel és babakocsival utazók számára a térdeplőfunkcióval együtt a járművezető által működtethető, mechanikus rámpa segíti a ki- és beszállást. Télen a hagyományos radiátorok mellett az ajtóknál részleges padlófűtés, valamint tetőfűtés biztosítja a komfortos utazást.
A S91-esben 156 lóerős, Euro 5-ös kibocsátási normáknak megfelelő Mercedes-Benz motor található, mely biodízellel is üzemeltethető. Az utasok biztonságáról többek között egy automata tűzoltórendszer gondosodik, mely megakadályozza a motortérben keletkező tüzek továbbterjedését. A Molitus sokat ad a biztonságra, a svéd igények alapján elkészített midibuszokban alkoholszonda is van, igaz Svédországban ennek alkalmazását törvény írja elő.
Az S91-est 2008-ban mutatták be először, nem sokkal azután, hogy az Irisbus bezárta az Ikarus mátyásföldi gyárát. A midibuszból azóta kettőt állítottak forgalomba hazánkban. Mindkét jármű demóbusz volt, a legelső jelenleg Gyömrőn, a második bemutató busz pedig a BKV-nál teljesít szolgálatot. A S91-esből eddig öt darabot Norvégiában, kettőt pedig Svédországban értékesítettek.
A jármű ma az egyetlen olyan magyar fejlesztésű autóbusz, amit a közelmúltban magyar gyártó értékesíteni tudott a külpiacokon és amelyre nemzetközi szinten igény van. A Molitusszal és a Webasto Hungáriával együttműködésben készülő midibuszok első generációjából, az Ikarus E91-esekből több száz üzemel Európában, többek között Görögországban, Csehországban, Lettországban, Norvégiában és Izlandon.