Izmos növekedés a Fordnál 1
A Ford közel 11 százalékkal növelte előnyét a hazai piacon. Ez azt jelenti, hogy az év első kilenc hónapjában minden tizedik új személyautó, illetve minden ötödik eladott új kishaszongépjármű Ford volt. Ebben az időszakban a gyártó 5475 járművet értékesített, előnye pedig 652 darabra nőtt más márkákkal szemben. Ez a mennyiség egy havi átlagos hazai értékesítésnek felel meg.

Az amerikai székhelyű cég bővülése leginkább a haszongépjármű piacon volt szembetűnő. Január és szeptember között összesen 1556 új jármű talált gazdára, ami 15 százalékos piaci részesedést jelent. A kis-haszonjárművek tekintetében azonban a Ford részesedése elérte a 20,8 százalékot. Az eladások 67,5 százalékát a személygépjárművek tették ki, míg az értékesítések 32,5 százalékát, azaz közel egyharmadát a haszonjárművek képviselték.

Szeptemberig Magyarországon a legnépszerűbb Ford modellnek idén is a Focus bizonyult, amely hazai értékesítéseink 26,5 százalékát tette ki, ezt követte a Transit (17,6%), a  Fiesta (15,3%), a Mondeo (11,2%) a Ranger (5,7%), a C-Max (5,3%) és a Transit Connect (3,9%).