A jelenleg is zajló kortrijki buszkiállításon mutatta be az Integralia új modelljét az In-deluxe-t, melybe a főnök mellett akár egy maréknyi hipszter is befér. A spanyol karosszáló összesen ötféle típust kínál a mikrobuszok terén, ebből kettő, az In-deluxe és In-vip kifejezetten a vastagabb pénztárcával rendelkező üzemeltetőknek készült. Belgiumban első ízben volt látható a Mercedes Sprinter 319 alvázra épített mikrobusz.
A jármű hét méter hosszú, a tengelyek közötti távolsága pedig 4,4 méter. Az In-deluxe-ban mindössze négy ülés van (plusz 1 a sofőrnek), ami egy kisvállalkozás személyzetének bőven elegendő. A mikrobusz belső terének kidolgozásakor kínosan ügyeltek minden egyes részletre annak érdekében, hogy az öltönyben kelő és fekvő ügyfelek a lehető legjobb kialakítást kapják. Az oldalsó burkolatokat nem famintás kamulemezekből, hanem természetes anyagokból gyártották, az üléseket pedig ugyancsak igazi, magas tűrőképességű bőrborítással készítették.
A párnázott fotelek egymástól kényelmes távolságra lettek elhelyezve. Azt persze nem lehet mondani, hogy nem kevés hely állt volna rendelkezésre, sőt a tervezők akár még a feng-shuira is ügyelhettek, hiszen olyan mikrobusszal dolgoztak, mely alapesetben legalább 19+2 fő szállítására alkalmas. Mindegyik ülés elé széles asztalok kerültek, amelyek elé 21,5 colos iMac számítógépeket helyeztek el. A járműben ugyanakkor wifi-router, 4G kapcsolat, televízió és fejlett multimédiás rendszer is található.Az új modellt színezett üvegekkel, valamint elektromosan működtethető napellenzőkkel gyártja az Integralia. Mindemellett a navarrai székhelyű karosszáló nem kispályás megoldásokkal kínálja kiénekelni a sajtot a jövendőbeli megrendelők szájából: az utastérben fedélzeti konyhát alakítottak ki hűtővel, kávéfőzővel, mikrohullámú sütővel, valamint egy kisebb szekrénnyel.
A kellemes hőérzetről és folyamatos levegőcseréről az utastéri légkondicionáló gondoskodik. A járműben az utasok a külvilág teljes kizárásával élvezhetik munkájukat, sőt privát szférájukat még sofőr sem zavarhatja meg, a beltér ugyanis dupla oldalfalú, elhúzható ajtóval teljesen leválasztható a vezetőtértől.
A Integralia egyelőre főként a francia és a spanyol piacon van jelen. A 15 éve alapított vállalat eddig 1 600 járművet gyártott és saját éjjel-nappali szervizhálózattal rendelkezik.