A Renault Premium 340.19D típusú teherautót a hagyományos létrás mentőjárművek versenytársának szánják. A 32 méteres emelőkosárral és a beépített finn Bronto Skylift rendszerrel gyártott járművet úgy tervezték meg, hogy minden típusú beavatkozáshoz alkalmazható legyen, a civil keresés-mentési feladatokhoz csakúgy, mint tűzoltáshoz.

A járművet a Szentgotthárdon készülő Allison 3200-as automata sebességváltóval szerelték fel, melynek előnye, hogy a sofőröknek nem kell sebességváltással foglalkozniuk, így helyette teljes mértékben a vezetésre koncentrálhatnak. Az új légi platformos járművek beszerzése technikai és működési szempontok figyelembe vételével történt, ugyanis az Oise megyei tűzoltóknak gyakran kell megbirkózniuk a meredek emelkedőn vezető utakkal, a különböző magasságú járdákkal, valamint a helyszínen elszórtan parkoló autók között történő parkolással.

Kitámasztós tűzoltóautó 1
Kitámasztós tűzoltóautó 7 Egy oltás alkalmával a jármű két percen belül rögzíthető a kétoldalt kialakított támasztókkal, melyek akár meredek szintbéli eltérést is lehetővé tesznek. A tűzoltó eleje például 80 centiméter magasan állhat úgy, hogy miközben a hátulja mindössze 20 centivel a talaj felett lebeg. Az Oise Tűzoltó és Mentő Alakulat jelenleg három ilyen típusú tűzoltó autót üzemeltet. Ha ez a típus beválik, akkor nagy valószínűséggel több ilyen jármű állhat forgalomba az észak-franciaországi tűzoltó egységeknél.