A használt, alacsonypadlós, szóló kivitelű autóbuszokban a BKV az eredeti kijelzőket nem használta, helyette táblákkal oldotta meg a viszonylatkijelzést. Igaz, a kijelzőket vezérlő FUTÁR-berendezéseket már korábban beépítették a járművekbe, azonban a kívül sötét alapon narancssárgásan világító útvonalkijelzők, valamint az új, belső elektronikus utastájékoztatók még hiányoztak a buszokból. Néhány héten belül az utasok ezeken a járműveken is az elektronikus kijelzőkön kaphatnak tájékoztatást a megállóhelyekről, az átszállási kapcsolatokról, valamint a járat útirányáról. A BKK a korábban beszerzett Mercedes Citarókról sem feledkezik meg, hiszen az év első negyedében ezek is megkapják az elektronikus kijelzőket.
A FUTÁR fedélzeti eszköznek köszönhetően a hangbemondás már valamennyi bilikék Volvón működik, köszönhetően a műholdas pozíció meghatározásnak. Ez valamivel pontosabb, mint a korábbi járművezetői bemondás, illetve a kézzel léptetett, előre felvett régi bemondások. A Volvók esetében a kijelzők beszerelése jelenleg is tart és várhatóan a következő hetekben befejeződik. A BKK eddig 20 db járművet szerelt fel az új belső és külső kijelzőkkel.
A Hollandiából, a Veolia Transporttól vásárolt 38 darab Volvo buszhoz hasonlóan folyamatosan újabb járművek álltak és állnak forgalomba, amit a FUTÁR projekt 2010-es indulásakor nem lehetett előre látni. Ezért a BKK 2013-ban kiegészítő közbeszerzéseket írt ki, melyek segítségével a használtan beszerzett Volvo autóbuszokba is új kijelző kerülhet. A kijelző-telepítési és szerelési a BKK megbízásából a Synergon végzi el.
Forrás: BKK