Mivel a csomag kompaktabb elrendezésű és a használat során a munkanapokon várhatóan gyakori gyorstöltéseknek lesz kitéve, az e-NV200 akkumulátorcsomagját egy hűtőegységgel is felszerelték. A hűtőegység csak az akkumulátorcsomag töltése közben működik, és a számítások szerint 100 000 km-en körülbelül 3 százalékkal csökkenti a csomag kapacitásveszteségét.
Másképpen világít
A kék fényű, nyílhegyre emlékeztető lámpák új, félhold alakú, különleges jégkék színű fényszórókban kaptak helyet. Minden változat hátsó lámpájában (a személyszállító modelleknél az első fényszórókban is) LED fényforrások találhatók. Az „Electric blue” téma az e-NV200 emblémáján is visszaköszön.
A belső térben digitális kijelzővel ellátott műszerfal kapott helyet. Ezen a jármű sebessége, az akkumulátor-töltöttség és a jármű hatótávolsága látható, míg a teljesítménymérő a motor által leadott teljesítményt, illetve az energia-visszatáplálás mértékét mutatja. A műszerfalat egy multifunkciós kijelző egészíti ki, amelyen az idővel, a távolsággal és a sebességgel kapcsolatos további információk láthatók.
Fejlesztés a nulláról
Bár az e-NV200 már kipróbált alapokra épül, az új modell egy komplett műszaki fejlesztési program eredménye, melynek során a mérnökök szinte a nulláról kezdték az autó fejlesztését. A kis-haszongépjármű változat 4,2 m3-es raktérrel rendelkezik, és két euro-raklap is elfér benne, míg a mindkét oldalon lévő tolóajtók és a hátsó ajtók segítik a be- és kirakodást.
A Nissan egy átfogó, élesben végzett tesztprogram keretében előszériás modelleket adott át ismert nemzetközi vállalatok (köztük a FedEx, a Coca-Cola, a DHL, az IKEA, a British Gas, az EDF és a Japán Posta) részére, hogy a normál vállalati flotta részeként üzemeltessék az autókat. A járművezetők és a flottakezelők tapasztalatait aztán felhasználták az e-NV200 finomhangolásához, a modell a Nissan fő kishaszonjármű-gyárában, a spanyolországi Barcelonában történő sorozatgyártásának megkezdése előtt.