Az új Opel Vivaro megjelenése némileg agresszívebb lett elődjéhez képest. Nagy, jellegzetes hűtőmaszkja, sajátos fényszórója és oldalsó pengemotívuma ugyanakkor egyértelmű rokonságot mutat a németek személyautóival. A fényszóró fényes fekete betétjének elemei krómozottak lettek, a LED-es világítás kialakítása pedig szárnyszerűre sikeredett. Az oldalfal pengéje viszont a tükör alól húzódik a hátsó kerékívig, mely hasonlít az Insignia családhoz, valamint a GTC Astra modellekhez.
Az új kiadást várhatóan kétféle hosszúsággal és magassággal gyártják majd. Ám a Vivaro még az elődjénél is jobban használható, mert mindkét hosszúságban – az első változat majdnem 5 méter hosszú, a második pedig 40 centiméterrel hosszabb – 22 centiméterrel lett nagyobb, ami érezhetően tágasabbá teszi belső terét és szállítókapacitását.
Az új Vivarót turbódízel 1.6 CDTI, vagy a fejlett, soros turbójú és kettős töltőlevegő-hűtőjű 1.6 BiTurbo CDTI motorral kínálja az Opel. A turbómotorok kimagasló teljesítményt kombinálnak szerény, egy liternyivel leszorított fogyasztással, a BiTurbo például 6 liter/100 km alatt marad, ami csúcsértéknek számít a kategóriában. Persze, ezek csak ideiglenes adatok, tehát elképzelhető, hogy a valóságban más képet fest majd a Vivaro.
Az új Vivaro felhasználási területétől függően – strapabíró furgonként, üzleti járműként és komfortos, tágas családi autóként – háromféle felszerelési kivitelben áll rendelkezésre. A tizenegyféle standard fényezéséből öt pasztell- és hat kétrétegű metálszín választható, de különleges felhasználású járművekhez rögtön a piaci bevezetéstől kaphatók lesznek további színek is.
Az új Opel Vivaro valamennyi változata az egyesült királyságbeli Luton üzemében készül. A Renault-val közösen fejlesztett Opel/Vauxhall könnyű haszonjárművek 2001 óta gördülnek le a futószalagról, máig csaknem 600 ezer darab készült. 2009-ben ugyanott megnyílt egy felépítményező üzem, ahol például platós járműveket állítanak elő. Ennek tevékenysége még jobban kibővül az új generációs Vivaróval, amelyhez gyárilag lesz kapható sokféle speciális felépítmény – természetesen mindegyik az Opel szigorú minőségi követelményei szerint
Az új Opel Vivaro valamennyi változata az egyesült királyságbeli Luton üzemében készül. A Renault-val közösen fejlesztett Opel/Vauxhall könnyű haszonjárművek 2001 óta gördülnek le a futószalagról, máig csaknem 600 ezer darab készült. 2009-ben ugyanott megnyílt egy felépítményező üzem, ahol például platós járműveket állítanak elő. Ennek tevékenysége még jobban kibővül az új generációs Vivaróval, amelyhez gyárilag lesz kapható sokféle speciális felépítmény – természetesen mindegyik az Opel szigorú minőségi követelményei szerint