A termékcsalád megújítása során 3,5 tonna össz-gördülőtömegig valamennyi modellt új első felfüggesztéssel szerelték fel, amely elősegíti a jármű tökéletes irányítását, illetve a kényelem és a maximális rakodókapacitás növelését. A szimpla hátsó kerekes modellekhez új hátsó felfüggesztést is terveztek az Iveco mérnökei, amely körülbelül 55 milliméterrel csökkenti a rakodóplatform magasságát, megkönnyítve a be- és kirakodási műveleteket.
Minden fejlesztés hiábavaló lenne fogyasztás-csökkenés nélkül és ezzel az olasz gyártónál is tisztában vannak. Az új Iveco Daily az előző modellhez képest több mint 5 százalékkal alacsonyabb üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé, állítólag. A gyártó szerint emellett a széles motor-, sebességváltó- illetve tengelyáttétel-választék a teljes birtoklási költséget is jelentősen csökkenti.
A jármű kényelme szintén sokat fejlődött a komfortosabb és csendesebb vezetőfülke révén, amely a nagy teljesítményű személyautókra jellemző sofőrpozíciót és vezetési élményt biztosít. A Daily emellett jobb hangszigetelést, valamint hatékonyabb légkondicionáló rendszert is kapott. A kínálat teljessé tétele érdekében az új Daily több különböző minibusz-változatban is kapható lesz, mely mind a városi környezet-, mind pedig az agglomerációs területeken által támasztott igényeket is képes lesz kielégíteni.
Az Iveco Daily harmadik generációja júniusban mutatkozik be a nemzetközi sajtónak. A megújult modellt az Iveco suzzarai (Olaszország) és valladolidi (Spanyolország) üzemében gyártják majd, két olyan létesítményben, ahol a vállalat a közelmúltban jelentős beruházásokat hajtott végre a gyártósorok megújítása érdekében. A bemutatásig várhatóan az Iveco közzétesz néhány teaser képet a megújult modellről.
Forrás: Iveco