„Egyes oroszországi régiókban nagyon erőteljes a tömegközlekedési eszközök amortizációja. Ezért, ha szorosan együttműködünk ügyfeleinkkel, akkor a Bravis akár piacvezető is lehet ebben a szegmensben. A cégünk hamarosan részt vesz a VII. Pekingi Nemzetközi Buszkiállításon ahol bemutatjuk a Bravis elővárosi és városi változatát. Ugyanakkor jelenleg is gőzerővel dolgozunk a kisbusz metángázzal hajtott változatán is.” – jegyezte meg Roman Mugerman, a Kamaz-Marco ügyvezetője.
A Bravis kisbuszokat a Kamaz 3297-es alvázára építik, a rozsdamentes karosszériát pedig a brazilok gyártják horganyzott acélból és alumíniumból. A nyolc méter hosszú buszban 20 ülőhely található és összesen 50 utas szállítására alkalmas. Az Euro 4-es, négyhengeres, 178 lóerős Cummins motorral szerelt kisbuszban a világ legnagyobb gyártónak a termékeit használják fel. Így aztán semmi meglepő sincs abban, hogy a sebességváltó a ZF-től, a tengelyek a Daimlertől, a fékrendszer pedig a Knorr-Bremsétől származik. Az alvázat a tatárföldi Naberezsnije Cselniben, a karosszériát pedig a baskíriai Nyeftyekamszkban gyártják.A társaság jelenleg az OAO Bash AvtoTrans-szal folytat előrehaladott tárgyalásokat további autóbuszok leszállításáról Penzába, Uljanovszkba, Szaratovba, Krasznodarba, valamint a finnugor Mordvin Köztársaságba. Mindent együttvéve a Kamaz-Marco 300 autóbusz eladását tervezi ebben az évben.