A két- illetve háromtengelyes járműveket és kéttengelyes nyergesvontatókat kínáló alternatív üzemanyaggal hajtott modellcsalád változatai azon a szerelősoron készülnek Madridban, ahol a dízelüzemű járművek is. A 270-330 közötti teljesítménnyel rendelkező Cursor 8-as erőforrásokhoz 16 sebességes manuális ZF-sebességváltót, illetve egy hidraulikus nyomatékváltóval rendelkező hatsebességes automatikus Allison váltót kínál. A CNG-hajtású Stralis modellek üzemanyagtartályainak űrtartalma 400 és 1300 liter között változik, de a megrendelők számos tartályelrendezés közül választhatnak.
-130 fokra hűtött földgáz
Az új Euro 6-os motorokkal szerelt Stralisokat az Iveco cseppfolyósított földgázüzemű (LNG) változatban is kínálja, melynek hatótávolsága 750 kilométer. Ez a nyergesvontató az alapfelszereltség részeként 4 darab 70 literes CNG-tartállyal és egy 525 literes, hőszigetelt LNG-tartállyal rendelkezik. A földgázt a rendszer cseppfolyós halmazállapotban -130 °C hőmérsékleten és 9 bar nyomás mellett tárolja, majd a motorba történő befecskendezés előtt gáz halmazállapotúvá alakítja.
Az Iveco az egyetlen olyan európai gyártó, amely továbbfejlesztette a CNG-technológiát használó modelljeit. Az új Euro 6-os, FPT Industrial motorokat sztöchiometrikus égés, azaz a levegő és az üzemanyag kémiailag kiegyensúlyozott aránya, 100%-os földgázhajtás, valamint Otto-ciklus jellemzi, ahol a gyújtógyertyák gyújtják be a hengerenként két befecskendező által bejuttatott üzemanyagot. A kipufogógázt egy szabványos, passzív, hármas hatású katalizátor kezeli, ezért nincs szükség további adalékanyagok alkalmazására. Az Iveco eddig összesen 12 000 CNG-üzemű járművet értékesített, amelyből csak 2013-ban 2000 darabot helyeztek forgalomba. Az első LNG-s Stralisok a hónap elején álltak forgalomba Olaszországban.