A kaliforniai West Covinában működő Foothill Tranist szóló, helyközi kivitelű NABI buszokat vásárolt. Az amerikai közlekedési társaság 17,1 millió dollárt fizetett a járművekért, mely kedvezményes összegnek számít, ugyanis a vállalat egy korábbi buszbeszerzésről szóló szerződés opciós mennyiségét hívta le.

A 42 láb (13,72 méter) hosszú NABI BRT-buszokat 8,9 literes, CNG-üzemű Cummins ISL-motorokkal szerelik, mely 280 lóerős teljesítmény leadására képes. A járművek maximális komfortérzetet nyújtanak az utasoknak, hiszen a kétharmad részben alacsonypadlós buszok magasított, állítható, kényelmes utasülésekkel készülnek. Utasterükben 38 ülőhely áll rendelkezésre, a szélvédő alatti részen – a jármű elején – pedig kerékpártároló is megtalálható. A második ajtónál pedig kihajtható rámpa segíti a kerekesszékkel, valamint a babakocsival utazók le- és felszállását.

A környezetbarát üzemanyaggal hajtott buszok a Foothill Transport új flottaszínében állnak forgalomba. A beszerzést irányító és felügyelő Federal Transit Administration azzal a feltétellel rendelte meg a járműveket a NABI-tól, hogy azoknak legalább 12 évig kell közlekedniük és minimum 500 ezer kilométeres futásteljesítményt kell elérniük. A Foothill Transit 330 darabos CNG-vel hajtott buszflottát üzemeltet 2002 óta. A cég 2013 végén küldte nyugdíjba utolsó dízelüzemű autóbuszát. A most vásárolt NABI-k várhatóan ez év végig állnak forgalomba, ennek köszönhetően pedig leválthatók a legöregebb, sűrített földgázzal hajtott modellek.

A NABI BRT-rendszerű, magyar fejlesztésű autóbuszai 2005-ös bemutatásuk óta vezető gyártmányoknak számítanak az amerikai piacon. Az eladásokból származó bevétel ugyanakkor 2013 közepe óta már a kanadai tulajdonost gazdagítja, a NABI-t ugyanis egykori riválisa, a New Flyer vásárolta fel. Az új befektető egy évvel ezelőtt nem tartott igényt a magyarországi üzemekre, így azokat eladták és bezárták.