A Credo Econell CiTY motorjához egy új generációs ZF EcoLife automata sebességváltó kapcsolódik, amely speciális szoftverével valós időben igazítja a váltás dinamikáját az út jellemzőihez. Az alacsony saját tömeg és a legfrissebb fejlesztéseket magában foglaló hajtáslánc várhatóan érzékelhető üzemanyag-megtakarítást biztosít majd a modell konkurenseihez képest. A jármű az új motoron és sebességváltón túl harmadik generációs, elektronikus fékrendszerrel készült.
Az Euro 6-os szabvány ugyan már év elejétől érvényben van, a magyar autóbuszgyártók kissé megkésve reagáltak a kötelező normák teljesítésére. Mint ismeretes nemrégiben készült el a Webasto-Molitus S91-es Euro 6-os változata is. A Kravtex-Kühne csoport munkatársai, a fejlesztést koordináló Szombath Imre főkonstruktőr vezetésével egy további, elővárosi Euro 6-os Inovell demo autóbuszt is megépítettek.A járművek a gyári tesztelést követően több hónapos, intenzív futópróbákon vesznek részt. A komplex műszaki fejlesztési programban a motorgyártón kívül közösen dolgozik a sebességváltók gyártója, valamint a motor vezérlését és füstgázainak kezelését végző szoftverek beszállítója. A cégcsoport az új, Euro 6-os Credo autóbuszok szériagyártását a tervek szerint már az idei évben megkezdi.
Az Econell CiTY összesen 105 utas szállítására alkalmas, melyből 35 ülőhely áll rendelkezésre. A típusból jelenleg a pécsi Tüke Busz színeiben öt darab, a Kisalföld volánnál pedig egy darab autóbusz közlekedik, elővárosi változatából pedig 20 jármű a Volánbusznál van forgalomban.