Annak érdekében, hogy a jármű képes legyen az előírt napi futásteljesítmény teljesítésére, a nagy teljesítményű akkumulátorokat többször fel kell tölteni. A teherautó előre megtervezett úton halad, melynek során maximum kétszer kell megállnia rövidebb időre a töltés miatt. Az akkumulátorok teljes feltöltését ugyanakkor a fuvarozási cég garázsában végzik este 7 és hajnal 2 óra között. A rendkívül csendes teherautó hasznos teherbírása hat tonna. A jármű hajtásáról egy 140 lóerős (103 kW) teljesítménnyel rendelkező elektromos erőforrás gondoskodik, melyhez egy ZF 6S800 TSO automata váltó kapcsolódik.
A járműben két darab lítium-ionos akkumulátor csomag található, melyek együttes teljesítménye 170 kWh. Ezen energiatároló-eszközök súlya egyébként jelentős, mintegy 2 tonna. A D-szériás modell egy feltöltéssel összesen 120 kilométer megtételére képes, az akkumulátorok teljes feltöltése ugyanakkor legalább hét órát vesz igénybe. A teszt 2015 végéig fog tartani, ezt követően pedig a Renault felhasználja az üzemeltetés során szerezett tapasztalatokat.