A kiállított járművek között ott volt a Tatra Phoenix típusú, 8×8-as hajtásképletű billencsese, melyben Paccar MX hathengeres motor dolgozik. A gondtalanabb vezetés érdekében a csehek a modellt Allison automata váltóval kínálják, a szlovák VS-Mont által gyártott felépítmény pedig 18 köbméternyi föld szállítására képes. A biztonsági szabványokkal összhangban a Phoenixet megerősített vázkerettel látták el, hogy elkerülhetetlen borulás esetén az utasok nagyobb védettséget élvezzenek.
A Phoenix mellett a hetes széria képviselte a kopřivnicei gyártót, melynek tagjai legfőképpen katonai műveletekben, valamint bányászati munkákban vesznek részt, de gyakran alkalmazzák őket a katasztrófavédelmi egységek is. A Tatra az ausztrál kiállításra elsősorban a billencses, valamint a speciális felépítménnyel ellátott változatokat hozta el. A hetes széria tagjait 429 lóerős (325 kW), léghűtéses motorokkal szerelik, melyhez Allison gyártmányú automata sebváltó, valamint elektromos Telma retarder kapcsolódik. A Phoenixhez hasonlóan a hetes szériához tartozó modelleket is megerősített kabinvédelemmel gyártják. A dömperes változat egyik legfőbb előnye, hogy felépítményét Fliegl gyártmányú hidraulikus rendszerrel szerelték, mely lehetővé teszi a föld ürítését billentés nélkül.
A lassacskán magára találó Tatra mindent megtesz azért, hogy hagyományos piacain jelentős növekedést tudjon elérni. A 2012-es mélypont óta – az új tulajdonosnak köszönhetően – a cseh gyártmányok iránti kereslet folyamatosan nő. 2013-ban 723 darab Tatra talált gazdára, míg idén várhatóan legalább 800 járművet értékesíthet a cég összesen.