Húsz éven át forgalmazta ikonikus terepjáróját, a Land Cruiser 70-est a Toyota. A modell a mai napig kapható a világ több pontján (Afrikában, Ausztráliában és Latin-Amerikában), de pont szülőföldjén, Japánban már tíz éve nem, ami fájó pont a helyi rajongók számára. 

A Toyota azonban tudja, hogyan okozzon örömöt: most, amikor 30 éves a modell, ismét előveszi az 1984-es présszerszámokat, és egy teljes éven át gyártani fogja az eredeti modellt. Összesen mintegy 2500 eladással számolnak, elég drága móka lesz tehát a modern veteránozás. 
Az is igaz, hogy nem teljesen eredeti formájában tér vissza a J70-es: átdolgozták a hűtőmaszkot, a fényszóróba integrálták az irányjelzőket. Emellett szülinapos emblémák kerülnek a karosszériára, valamint a kulcstartó és a szervizkönyv-tok igényes bőr kivitelű darab lesz. 
Megmarad ellenben a masszív alvázas konstrukció, a kapcsolható összkerékhajtás és a négyliteres, V6-os benzinmotor 231 lóerővel és 360 Nm nyomatékkal – no meg 15 literes átlagfogyasztással. Hiába, Japánban nem vert gyökeret a dízeltechnológia. 
Tíz év szünet után visszatér a Land Cruiser 70, hogy megörvendeztesse rajongóit. Csupán 12 hónapig lesz kapható.
Ismét gyártja nyugdíjazott modelljét a Toyota 41
A J70 széria bevezetése óta különösen a menetbiztonság terén történtek jelentős változások. Noha ESP továbbra sincs az autóban, legalább blokkolásgátlót és légzsákokat beépítenek a jubileumi modellbe – no meg a kulcs nélküli nyitás és indítás lehetőségét, mert azt már mégsem várhatjuk el a japánoktól, hogy veterán-mániájuk oltárán feláldozzák a tökéletes komfortot. 
Az eredeti kombi kivitel mellett egyébként valódi újdonsággal is szolgál a Land Crusier 70 visszatérése: a Japánban korábban nem forgalmazott pick-up kivitel is felkerült a palettára, így aki igazán különleges, sosemvolt járművet szeretne, az most megkaphatja.