Az S91-eshez alvázat és egyéb részegységeket szállító Rába horribilisnek számító árral indult a tenderen. A győri gyártó darabonként 86 millióért szállította volna a buszokat a BKV-nak, míg törökök 54 milliót kértek egy midiért. A sajnálatos magyar vereség nemcsak az árnak köszönhető, hanem a magasabb fogyasztásnak is. Az S91-es vállalt üzemanyag-felhasználása 39,6 l/100 km, míg az Ataké 35 l/100 km volt. Ezek természetesen a gyártók által megadott értékek, a valóságban a tényleges fogyasztás jóval magasabb lehet, hiszen az nagymértékben függ sofőr vezetési stílusától, valamint a karbantartás színvonalától is. A jótállási és szavatossági feltételek szerint a Karsan a karosszériára 10 évet, az erőátviteli egységekre 5 évet és/vagy 300 ezer kilométert jótállási garanciát vállalt.
Az új midibuszok részben alacsonypadlósak, motorjaik teljesítik a legszigorúbb Euro-6-os normákat és összesen 60 utas szállítására alkalmasak. A járművek várhatóan égszínkék fényezésben légkondicionálóval, valamint a FUTÁR-eszközzel felszerelve érkezhetnek a fővárosba. A budapesti utazóközönség 2015 első felében találkozhat a midibuszokkal, melyek a főváros I. kerületében, valamint a belvárosi vonalakon állhatnak forgalomba.