Utastérben a tervezők nem hagyták érintetlenül a műszerfalat, a kárpitot, a kormánykereket, valamint az ajtópaneleket sem. A multifunkcionalitás koncepcióját szem előtt tartva alakították ki a teljesen újragondolt első üléspadot, amely három ülőhelyet kínál és amely alatt egy praktikus tárolóhely is rejlik. A középső ülés – a Ducatóhoz hasonlóan – lehajtható és kartámaszként, vagy akár irattartóként is használható. Hosszú tárgyak szállítása érdekében pedig a jobb oldali utasülés is lehajtható, az ülés háttámláján található horgokkal pedig a csomag megbízhatóan rögzíthető. A Fiat emellett olyan megoldásokkal vértezte fel a furgont, mint az elektronikusan behajtható visszapillantó tükrök, valamint a Bluetooth kapcsolatra képes rádiók és USB/AUX csatlakozási lehetőségeket kínáló aljzatok. Ezenfelül az új Doblóban az exkluzív Uconnect rendszer is van, mely egy 5 colos színes érintőképernyőben testesül meg beépített navigációs rendszerrel és digitális (DAB) rádióval kiegészítve. A csomagtér a gyártó közlése szerint a ergonomikusra sikerült, a belső térhez pedig a 180 fokban nyíló hátsó ajtók praktikus hozzáférést biztosítanak. Az 1 tonna hasznos teherbírás mellett a jármű 5 köbméternél is nagyobb belső térrel dicsekedhet.
Mindenes teherhordó
A mérnökök az 1.3 és az 1.6 literes MultiJet dízelmotorok nyomatékleadásán jelentősen javítottak, melynek eredményeképpen alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatékot adnak le. A 90 lóerős 1.3 literes MultiJet II és a 105 lóerős 1.6 literes MultiJet II dízelmotorok EcoJet-változatban is hozzáférhetők lesznek és jóval alacsonyabb fogyasztást és károsanyag kibocsátást kínálnak. A fejlesztések eredményeként pedig a dízelmotorok esetében lehetővé vált a 4,4 l/100 km-es üzemanyag-fogyasztás és a 115 g/km CO2 kibocsátási érték elérése. A dízelmotorok az Euro-5+, míg a benzinmotorok már az Euro 6-os kibocsátási normáknak megfelelő károsanyag-kibocsátással rendelkeznek.
Biztonsági rendszerek
Csakúgy mint az előző generációk esetében, az új Doblót is a törökországi Bursa-ban található üzemben gyártják majd. Értékesítése 2015 év elején kezdődik és négyféle karosszériaváltozattal, kétféle magassággal és hosszúsággal lesz megvásárolható. A modell Észak-Amerikában RAM Promaster City néven kerül a forgalmazókhoz.