A 18 tonnás teherautó látszólag semmiben sem különbözik hagyományos üzemű változatától. A legfontosabb különbségek a kasztni alatt vannak, igaz nincs ott olyan nagy hókuszpókusz, hiszen bevált hajtásról van szó. A szürkére fényezett demó teherautót hathengeres, 6.9 literes, 280 lóerős gázmotor hajtja, melyhez egy 12 sebességes TipMatic sebességváltó csatlakozik. Az Euro 6-os környezetvédelmi normákat teljesítő motor 1150 newtonméter maximális nyomaték leadására képes, ami gyakorlatilag megegyezik a dízeles változatok teljesítményével.
Az IAA-n bemutatott modell összesen mintegy 140 kilogrammnyi sűrített földgázt képes magával cipelni nyolc, szénbevonattal ellátott alumíniumtartályban. Acéltartályok esetén pedig akár 140 kilogrammnál több CNG-t is el tud raktározni egyszerre az új gázos TGM. A nagy üzemanyag tartályoknak köszönhetően a jármű hatótávolsága 400 kilométer regionális áruterítő teherautóként, míg hosszútávú fuvarok esetén akár 700 kilométert is képes lesz megtenni tankolás nélkül.
A CNG-vel hajtott járművek egyik legfőbb előnye, hogy üzemanyag-költségük mintegy 20-35 százalékkal alacsonyabb, mint a dízel járműveké. A sűrített földgázzal hajtott TGM pedig 3 decibellel csendesebb a hagyományos üzemű járműveknél, emellett lényegesen alacsonyabb károsanyag kibocsátással rendelkezik.
Az MAN-nek több mint 40 éves tapasztalata van a gázhajtás terén. A német gyártó eddig több mint 8 ezer gázbuszt, alvázat és motort értékesített összesen. Nemrég az MAN Lion’s City GL sűrített földgázzal hajtott buszát a „Bus of the Year 2015” díjjal tüntették ki.