A lakóteherautó hajtáslánca maradt az eredeti, így a jármű hajtásáért egy Euro 5-ös környezetvédelmi normáknak megfelelő, 218 lóerős Daimler motor felel, melyhez egy nyolcfokozatú váltómű kapcsolódik. A lakórész különleges hőszigetelésű, mindössze 60 milliméter vastag szendvicspanelekből készült. A felépítmény hárompontos felfüggesztésekkel csatlakozik az alvázhoz a terepen fellépő erős szintkülönbségek miatt.
A lakórészben van egy úgynevezett közösségi tér, ahol négyszemélyes étkező kapott helyet. Ez egyébként kis átalakítással 200*150 centiméteres, kétszemélyes hálórésszé alakítható át. De a kasztni hátsó felében is van egy kétszemélyes fekhely, mely alatt számos tárolórekesz kapott helyet. A középső részben gardrób, vizesblokk, valamint egy konyha található. A fürdőszobában WC és zuhanyzó is van, tehát abszolút kielégít minden igényt, bárhol is járjon az expedíciós jármű. A konyhát sütővel, főzőlappal, hűtővel, mikrohullámú sütővel is felszerelték. A felépítményben pedig egy 430 literes frissvíz-tartály és egy 140 literes szennyvízgyűjtő is megtalálható.A megfelelő energiaellátásról a tetőn található napelemek gondoskodnak, melyek hozzávetőlegesen 200 watt előállítására alkalmasak. A szórakozáshoz pedig rendelkezésre áll egy síkképcsöves televízió, valamint egy DVD-lejátszó. Egy speciális technikának köszönhetően a felépítmény leválasztható az alvázról, így a jármű két részletben konténerbe helyezhető és hajózható. Mi kell még? Csak sok pénz és idő, hogy kényelmesen felfedezhessük a világot.