A Mitsubishi tavaly tavasszal bemutatott GR-HEV tanulmánya jóval merészebb volt, mint amire egy pickupnál számítottunk volna: egyrészt űrhajókat idéző formavilágában, másrészt dízel-elektromos hibrid hajtásláncában szakított a piac megszokott sablonjaival. 

Sorozatgyártású utódja, a Triton már nem ennyire extravagáns: noha orrkialakításában és LED-betétes fényszóróival emlékeztet a kimondhatatlan nevű elődre, sem a fülkével integrált plató, sem a trükkös hajtás nem került bele. 
Itt a Mitsubishi új pickupja 1
Itt a Mitsubishi új pickupja 17
Bizony a látványos orrkialakítás mögött a Triton egyszerű, jóravaló munkagép, amelyet 2,4 literes benzinmotorral (128 LE), illetve 2,4 (181 LE) vagy 2,5 literes (128 vagy 178 LE) dízellel rendelhetnek meg a thaiföldi vásárlók, egyelőre ugyanis csak ott, a gyártás országában kapható az újdonság. 
Nem, nem elírás a motorválaszték, tényleg ilyen kicsi a szórás, amit a hajtásképletek indokolnak: nem mindegyik motorhoz társítható ugyanis automata sebességváltó, ellenben mindegyik alapkivitelben hozza a kapcsolható összkerékhajtást. 
A Triton utasfülkéje a korábbiaknál kényelmesebbnek ígérkezik: az ülések ülőlapja hosszabb és szélesebb, a műszerfalon 7 colos infotainment-képernyő tanyázik, és ha nem sajnálják a thaiok a bátot a csúcskiadásra, még bőrkárpitot és zongoralakk dekorbetéteket is kaphatnak málhás öszvérükbe.
Itt a Mitsubishi új pickupja 18