A T-szériát tavaly mutatta be a Renault Trucks azzal a szándékkal, hogy leváltsa a két évtizeden keresztül gyártott Magnum nyergesvontatót. Az új, hosszú távú fuvarokra tervezett változatoktól azt várják a franciák, hogy méltó utódai lesznek a korábbi sikertípusnak. A Renault Trucks tájékoztatása szerint az új Euro 6-os motoroknak és az aerodinamikai fejlesztéseknek köszönhetően a nyergesvontató modell 5 százalékkal lesz alacsonyabb elődjénél.
A lengyelek leszállított T 480-asban többek között távolságtartó adaptív sebességszabályzó is van, mely jelentősen mérsékli a ráfutásos balesetek kockázatát. De megtalálható benne továbbá a Fuel Eco-csomag is, mely tulajdonképpen az üzemanyag-fogyasztás csökkentése és az optimalizált vezetés szempontjából lényeges technológiai opciók gyűjteménye.
A Renault T nyergesvontatókat kétféle erőforrással, egy 11 literes (380, 430, 460 lóerős) és egy 13 literes (440, 480 és 520 lóerős) motorral kínálja. A hathengeres erőforráshoz tizenkét fokozatú, Optidriver automataváltó csatlakozik, mely mindegyik jármű estében alapfelszereltségnek számít. A T-modellekhez négyféle fülke rendelhető, a most átadott lengyel példány a legnagyobbnak számító, „High Sleeper” kabinnal készült.