A társaság elégedett a járművekkel és további két új, tisztán elektromos hajtású modell beszerzése mellett döntött. A Renault Trucks szerint mindez azt bizonyítja, hogy van jövője ezen alternatív hajtási módnak a városi áruszállításban. Az elektromos haszonjárműveknek a szakértők korábban nem jósoltak nagy karriert, ennek ellenére a francia fővárosban közlekedő Maxity-k megtették a maguk dolgát: bebizonyították, hogy rendszeresített üzemben is képesek helytállni. Mindamellett nem pöfögnek a levegőbe egészségre káros anyagokat.
A 4 és fél tonnás össztömegű Renault Maxity-k hajtásáról 47 kilowatt teljesítményű aszinkron elektromotorok gondoskodnak, melyek segítségével a teherautók legfeljebb 90 kilométer/órás végsebességre képesek. A járművek maximális teherbírása 1,5 tonna, a lemerült akkumulátorok pedig hét óra alatt tölthetők újra. A gyártó által közölt adatok szerint az energiatárolók feltöltése mindössze 2 euróba, vagyis nagyjából 600 forintba kerül naponta.
A legújabb technológiát felvonultató, lítium-ionos akkumulátorokkal a jármű több mint 100 kilométert képes megtenni naponta egyetlen feltöltéssel. A Greenway Services csak ilyen járműveket használ, mert ezekkel tervezhetővé és olcsóbbá vált a megrendelők igényeinek kielégítése.