Hazánk egyik meghatározó szereplője a Genezis márkanév alatt a január és április közötti főszezonban naponta 8-7 ezer tonna műtrágyát szállít ki. Mindez jól tükrözi, miért van szükség ennyi új kamionra, ezért nem meglepő, hogy a bérelt járművek helyett a cég saját flotta vásárlása mellett döntött.
A 114 darab egyforma, CF 460 nyergesvontatóra speciális hidraulikarendszer is került, hogy univerzálisan alkalmazhatók legyenek a billenő-felépítményes félpótkocsikhoz. A héttonnás saját tömegű járművekhez 126 darab Scharzmüller gyártmányú félpótkocsit is vásároltak, amelyek között van 52 darab szuperkönnyű, 5,2 tonna saját tömegű függönyponyvás modell, valamint 50 darab nagy térfogatú, alumínium-felépítményű billencses kivitelű is, melyet egyedi oldalfalajtókkal láttak el az uszályok rakodása érdekében. A maradék 24 pedig tartályos kivitel. Ennek megfelelően a szerelvények 27,3 tonna rakományt szállíthatnak a szokásos 24-25 tonnával szemben, ami jelentős előny a tömegáru szállításakor.
A kamionok éves futásteljesítménye várhatóan százezer kilométer lesz, figyelembe véve a sok rakodással járó belföldi alkalmazást. A DAF nyergesvontatókat öt évig tervezik használni. A járművekhez a WebEye szolgáltatását is igénybe veszik, amely többek között a digitális tachográf adatainak letöltésével, a vezetési és pihenési idők felügyeletével, a telematikai rendszer révén a gépkocsivezetők teljesítményének kiértékelésével, valamint az elektronikus útdíjbevallással teszi egyszerűbbé, illetve hatékonyabbá az üzemeltetést.A kamionok vonulásáról felvétel is készült, ami itt tekinthető meg: