A szombat óta utasokat szállító bilikék csuklós Volvót hamarosan újabb járművek követik, hiszen a BKK alvállalkozójaként tevékenykedő T&J Kft. összesen 28 darabot vásárolt ebből a típusból. A Volvo 7900A-as modell külsőre teljesen megegyezik az agglomerációban közlekedő példányokkal, ennek megfelelően utasterében jellemzően túlcsordulnak a szürke-világos kék árnyalatok. A most forgalomba állt csuklós úgynevezett „párhuzamos technológiát” alkalmaz, melyben a jármű hajtásához az elektromos- és a dízelmotort együttesen, vagy akár külön-külön is igénybe lehet venni.
A környezetbarát technológiával szerelt autóbusz egyik legfőbb előnye, hogy 15-20 kilométer/órás sebességig tisztán elektromos hajtással közlekedhet, melynek köszönhetően zajtalanul és füstmentesen indulhat el a megállókból. Ahogy a hasonló technikát alkalmazó buszoknál, úgy ez a jármű is akkumulátorokban tárolja el a fékezéskor felszabaduló energia egy részét. A négyajtós buszokban 11 kamera pásztázza az utasteret, valamint a jármű környezetét, a fedélzeti FUTÁR-egységgel pedig bekapcsolódhat a főváros vérkeringésébe. A modellt korábban a vezess.hu is megnézte, a részletes bemutatás ezen a linken érhető el.Bár a 28 új hibrid busz elviekben kevesebb üzemanyagot fogyaszt, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szerint a járművek üzemeltetése többe fog kerülni a BKK-nak. A VEKE értesülései alapján ugyanis ezekért a buszokért kilométerenként 1000 Forintot fog fizetni a főváros közlekedésszervezője, míg a teljesen hasonló kivitelű, Euro 6-os dízelmotorral szerelt alvállalkozós Mercedesek, Volvók és MAN-ek kilométerenként „csak” 700-800 Forintotba kerülnek a BKK-nak.