Elmondható mindez a Peterbilt 384-es csőröséről is, mely belépőmodellnek számít az amerikai gyártó nyergesvontató-kínálatában, ennek ellenére pazar színvonalat képvisel kívül-belül. Bár a modell teljes mértékben kielégíti a 21. századi elvárásokat, ennek ellenére tökéletesen őrzi az évtizedekkel ezelőtt kialakult amerikai csőrös építési hagyományokat. A „conventional” formatervezés jegyében a Paccar MX-13-as motor a jármű orrába található, a szélvédő pedig szögletes és természetesen osztott, ahogy azt kell.
A modernizmus jegyében ugyanakkor a fülke tetejére egy légellenállást csökkentő aerodinamikai elemet helyeztek el, mely a Peterbilt szerint 12 százalékkal mérsékli az üzemanyag-fogyasztást. A fényezhető elem ugyanakkor nem csúfítja el az összképet, igaz nem is tudná, mert szinte minden lehetséges helyen krómbevonattal látták el a kasztnit, ennek köszönhetően ezüstösen csillog a lökhárító, a hűtőrács, de még a visszapillantók, a lépcsők és a felnik is krómosan fénylenek.Bár már pusztán a megjelenése is vérbeli „King of the Road”, a belső tér teszi igazán szerethetővé a Peterbilt 384-est. A LED-világítással szerelt fülkében olyan elfüggönyözhető hálórész van, melyben két oldalt kis gardróbokat építettek be, melyekben vállfákra akaszthatóak a a simára vasalt kockás ingek. Az európai kamionoknál jóval nagyobb hálórésszel rendelkező kabinban emellett síkképcsöves televízió, mikrohullámú sütő és hűtő is van. A vezető kényelmét szolgálja továbbá az érintőképernyős fedélzeti számítógép is, melyen többek között az audió hangrendszer, a műholdas navigáció is vezérelhető. Az eszközhöz emellett MP3 lejátszó, valamint iPod is csatlakoztatható.
A 384-es megjelenése emellett tökéletesen igazítható a megrendelői elvárásokhoz, ennek megfelelően többféle fényezés közül lehet választani, valamint a belső tér kárpitjainak anyaga és színe is választható.