A Conectókat a klíma ellenére nagyméretű, nyitható felületű ablakokkal szerelték, melynek köszönhetően akkor is jól szellőzik az utastér, ha a légkondicionáló valamilyen okból kifolyólag nem működik. Az ablakok kialakítása egyébként nem olyan szerencsétlen, mint a főváros útjain közlekedő Citaro G típusú szóló és csuklós autóbuszoké, melyekbe kvázi vezetőoldali nyílással ellátott ablakokat építettek be sorban.
A Conecto utasterében 27 darab ülés van, az utazók tájékoztatásáról a LAWO típusú fedélzeti utastájékoztató berendezés gondoskodik. A járművet fedélzeti kamerarendszerrel is ellátták, amely tartalmazza az előrenéző és a tolatókamerát is. A Mercedes Conectók menetrend szerinti forgalomba állítása jelenlegi terveik szerint két ütemben fog megvalósulni. Elsőként április 18-tól 8 db, majd április 25-től 7 db Conecto áll forgalomba a 67-es, 98-as és 168E jelzésű vonalakon. A 15 darabos állományból egyidejűleg 13 autóbusz lesz kiadva.Az új buszok forgalomba állítása alkalmából megkérdeztük a BKV-t, hogy mikorra várható eredményhirdetés a tavaly év végén megjelent PKD-tender kapcsán. Mint ismeretes, a közlekedési társaság 10 darab, szóló alacsonypadlós, valamint 5 darab midibuszt vásárolna ebben az évben. A járműveket a korábbi Ikarus V127 V2-esekhez hasonlóan a Kelenföldi üzemegység szerelné össze.
A BKV megkeresésünkre azt a tájékoztatást adta, hogy a PKD-tenderre két ajánlat érkezett. Az eredményhirdetés időpontja azonban nagyban függ a tárgyalásoktól. A szóló autóbuszok esetében a végső döntés május-júniusban, a midi autóbuszok esetében júliusban várható. Az eljárás főbb adatait tartalmazó tájékoztatót később teszi közzé BKV, mely az Európai Unió hivatalos lapjában (TED) és a Közbeszerzési Értesítőben is megjelenik majd.