A Renault Trucks és a francia posta kísérleti jelleggel olyan elektromos teherautót helyez forgalomba Európában elsőként, mely a feltöltés nélküli használatot meghosszabbító hidrogéncellával rendelkezik. Így a 4,5 tonnás elektromos Maxity feltöltés nélkül 200 kilométert tud megtenni. A járművet valós üzemeltetési körülmények között egy évig tesztelik Dole városában.

Az elektromos hajtású 4,5 tonnás Maxity teherautól a Symbio FCell által kifejlesztett hidrogén üzemanyagcellával közlekedik.  Menet közben az elektromos motort két, egymást kiegészítő energiaforrás hajtja. Az üzemanyagcella 20 kW maximális teljesítményt tud leadni; az ezt meghaladó teljesítményigényt pedig az akkumulátorok elégítik ki. A jármű különlegessége, hogy szükség esetén álló helyzetből akár üzemanyagcelláról is feltölthetők az akkumulátorok. Ekkor ugyanis a levegő oxigénjéből és a tartályokban tárolt hidrogénből víz keletkezik, a folyamatban villamos energia és hő képződik a víz elektrolízisének fordított elve alapján.

A szerződés aláírásával a francia posta és a Renault Trucks közösen igyekszik megalapozni a hidrogénalapú szállítás francia ágazatát. Ahogy az elektromos járművek esetében is, az ágazat létrejötte szükségképpen közelebb hozza egymáshoz az iparvállalatokat, a felhasználókat és a közpolitikákat.