„A versenyabroncsok gyártása során használt karkasz nagyon hasonló ahhoz, amit a normál abroncsoknál alkalmazunk, ezért az extrém körülmények között futó versenykamionok kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy tesztelhessük legújabb fejlesztéseinket is” – nyilatkozta Benjamin Willot, a Goodyear teherabroncs részleg európai, közel-keleti és afrikai divíziójának marketing igazgatója.
A versenyeken csak az Európai Gazdasági Bizottság (ECE) által jóváhagyott teherpapucsok használhatók, ugyanakkor a versenyabroncsokra nem vonatkoznak az EU abroncscímke előírások. A 315/70 R22.5 Goodyear versenyabroncs gördülési ellenállása mindenesetre megfelel a „”B” címkével ellátott üzemanyag-takarékos gumiabroncsokénak, míg nedves tapadása ugyanolyan, mint az „A” címkés abroncsoké, ami kevés teherabroncsról mondható el.
A FIA Kamion Európa-bajonkság holnap kezdőik és április 26-ig tart Spanyolországban.