A svéd cég most újabb merész ötletet valósított meg: két kerékre vágott egy nyergesvontatót az akciófilmekből ismert módon. A különleges kísérletet szigorú előkészületek előzték meg. A pályán egy 12,5 méter hosszú és 140 cm magas rámpát fektettek le, mely pontosan 30 fokos szögben állt. Erre azért volt szükség, hogy a teherautót sikerüljön legalább 45 fokos szögben tartania a sofőrnek.
A kormány mögött egy kaszkadőr, Walter Melis foglalt helyet, aki a világ egyik legkiválóbb kétkerekező-szakértőjének számít. „Kétkerekezni egy teherautóval a világ egyik legnehezebb dolga. Teljes koncentrációt igényel vezetés közben, mert valójában a saját súlyommal egyensúlyozom a járművet és csak az ösztöneimre hagyatkozom” – tette hozzá a veszélyes mutatvánnyal kapcsolatban.
A kétkerekezés végtelen precizitást igényel. A járműnek 45 fokos szögben kell megdőlni, ugyanis, ha ennél kisebb a dőlése, akkor visszaeshet négy kerékre. Emellett az is fontos, hogy a sofőr pontosan a megfelelő szögben tartsa a teherautót. A sajátos mutatványt egy lezárt tesztpályán hajtották végre Berlin külső részén. Annak érdekében, hogy minden rendben legyen a forgatás alatt, a Volvo Truck egy koordinátori csapatot, valamint egy mentőautót is biztosított a helyszínen. Szerencsére nem történt baj és egy kisebb távra sikerült kétkerékkel közlekedni a nyergesvontatóval. Az eredmény az alábbi videón tekinthető meg: