Ilyen egy még teljesen tiszta, gyári állapotnak megfelelő autóbusz motor
Ilyen egy még teljesen tiszta, gyári állapotnak megfelelő autóbusz motor
Fotó megosztása:
Az új budapesti buszok utasterében zárt láncú kamerarendszer lesz
Az új budapesti buszok utasterében zárt láncú kamerarendszer lesz
Fotó megosztása:
Kiss meredek megoldás az MAN-tól: közös a két szét üléspárnázata
Kiss meredek megoldás az MAN-tól: közös a két szét üléspárnázata
Fotó megosztása:
A VT-Arriva 75 darab új MAN Lion's City A21-es autóbuszt vásárolt
A VT-Arriva 75 darab új MAN Lion's City A21-es autóbuszt vásárolt
Fotó megosztása:
Az új autóbuszok zárt vezetőfülkével készülnek majd
Az új autóbuszok zárt vezetőfülkével készülnek majd
Fotó megosztása:
Az új buszok utastere légkondicionált, de elhúzható ablakok is vannak, melyek szükség esetén zárhatók is, hogy ne nyitogassa boldog-boldogtalan
Az új buszok utastere légkondicionált, de elhúzható ablakok is vannak, melyek szükség esetén zárhatók is, hogy ne nyitogassa boldog-boldogtalan
Fotó megosztása:
Hihetetlen, de a 21. században eljutottunk odáig, hogy kényelmes a vezetőfülke mögött, az első kerékdobon kialakított utazórész
Hihetetlen, de a 21. században eljutottunk odáig, hogy kényelmes a vezetőfülke mögött, az első kerékdobon kialakított utazórész
Fotó megosztása:
A peronrészen két lehajtható ülés kiemelt pihenési lehetőséget biztosít az igazán fáradt utasok számára
A peronrészen két lehajtható ülés kiemelt pihenési lehetőséget biztosít az igazán fáradt utasok számára
Fotó megosztása:
A TFT monitor olyan nagyvárosias
A TFT monitor olyan nagyvárosias
Fotó megosztása:
Helyes kis kasszaablak, de tényleg ha valaki Budapesten a sofőrtől vásárol jegyet a buszon,akkor garantáltan népharag, de legalábbis a "szemmel verés" áldozata lesz
Helyes kis kasszaablak, de tényleg ha valaki Budapesten a sofőrtől vásárol jegyet a buszon,akkor garantáltan népharag, de legalábbis a "szemmel verés" áldozata lesz
Fotó megosztása:
Jó ötlet a széles hátsó kijelző
Jó ötlet a széles hátsó kijelző
Fotó megosztása:
A VT-Arriva 75 darab új MAN Lion’s City A21-es autóbuszt vásárolt
Frissítés (15.40):
A hőségriadó miatt a Budapesti Közlekedési Központ szerda reggeltől további 29 légkondicionált busz forgalomba állítását rendelte el. A társaság folyamatosan egyeztet a buszvonalakat üzemeltető szolgáltatókkal, hogy minél több klimatizált jármű állhasson forgalomba a klímával nem rendelkező, alacsonyabb üzemeltetési költségű, ám a hőségben kényelmetlenebb utazást biztosító buszok helyett a lehető legtöbb vonalon.
A fővárosi közösségi közlekedésben résztvevő autóbuszok közül a VT-Arriva, a Volánbusz és a T&J Busz Projekt Kft. járműflottája 100 százalékban klimatizált, míg a BKV által üzemeltetett buszok 38 százaléka rendelkezik légkondicionáló berendezéssel.
Korábban:
Az
Index cikke szerint még az év elején, költségtakarékossági okokból olyan döntés született, hogy a VT-Arriva buszainak egy részét a BKK nem veszi idén igénybe, hanem a BKV olcsóbb üzemeltetésű, de régebbi buszai járnak helyettük. Ez éves szinten több tízmillió forintos megtakarítást jelent.
Az viszont, hogy hőségriadó idején is a garázsban pihenjenek a klímás buszok, már a BKK-vezetésnek sem tetszik, ezért az Index szerint kezdeményezik, hogy a kánikula idejére visszaálljanak a VT-Arriva klímás buszai.
Becslések szerint a BKV régebbi buszai közül 60-70-et, de akár százat is légkondis buszra lehetne cserélni, ha a BKK kihasználná az alvállalkozó lehetőségeit.