A menet közben növelhető, illetve csökkenthető gumiabroncsnyomással rendelkező kerékkel szerelt teherautóban négyütemű, soros elrendezésű, hathengeres folyadékhűtéses dízelmotor dolgozik. A turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel ellátott erőforrás 2400 percenkénti fordulatszámnál 280 lóerős (206 kW) teljesítmény leadására képes. A motorhoz ZF gyártmányú, teljesen szinkronizált, 9+1 fokozatú manuális váltó csatlakozik, a sebességkorlátozó pedig nem engedi a járművet 85 kilométer/órás sebességnél gyorsabban haladni.
A Rába H25-ös fordulóköre 23 méter, kormányzásáért pedig a Csepel által szállított hidraulikus, golyósoros szervokormány felel, melyet állítható oszloppal láttak el. A futóművek természetesen a Rábától érkeznek, a hátsó pedig differenciálzárral van ellátva. A teherautó 1,2 méteres gázlóképességgel rendelkezik és akár 30 fokos emelkedőn is képes felkapaszkodni.A háromtengelyes teherautót – évi 5 ezer kilométeres futásteljesítménnyel számolva – 20 éves élettartamra tervezték. A H25-ös +40 fokos hőségben és akár -30 fokos zimankóban is megállja a helyét. Sőt, a hideg indíthatóság akár -32 Celsius-fok mellett is lehetséges ennél a típusnál. Emellett 25 Celsius-fokos külső hőmérséklet esetén akár 94 százalékos levegő-páratartalmat is képes elviselni, amely elsősorban a mediterrán övezetekben jöhet jól.
A Rába a H25-ös teherautót olyan kényelmi felszereltséggel is ellátta, mint például a páramentesíthető szélvédők, valamint fűthető és állítható visszapillantó tükrök. Emellett a három személy szállítására alkalmas fülkében olyan burkolatokat alkalmaztak, melyek tűzálló bevonattal rendelkeznek. Az Eberspraecher fülkefűtő és előmelegítő rendszer pedig akár -30 fokos hidegben is képes biztosítani a kabinban a +5 fokos hőmérsékletet, így a személyzetnek sem fagy le a bokája.