A külső megjelenést úgynevezett „Texas-szürke” metálfényezéssel, a belsőt pedig különleges, a márka logójában szereplő oroszlánt ábrázoló kárpitokkal dobták fel. A különleges kiadású járművet 440 lóerős, D26-os motorral szerelik, melyhez egy 12 sebességes, teljesen automatizált MAN TipMatic váltó csatlakozik. A csomag része továbbá a GPS-vezérlésű EfficientCruise tempomat, mely a rendszerben tárolt térképanyag alapján felismeri a jármű előtti útszakasz emelkedőit és lejtőit. Ezáltal az autóbusz képes automatikusan rendkívül előrelátó módon haladni, és az emelkedő előtt lendületet gyűjteni, majd az emelkedő végén mérsékelt sebességgel áthaladni a hegycsúcson.
Az MAN 100 éves buszrészlege előtt tisztelgő limitált szériás kiadást októberben állítják ki a Busworldön. A vásárlók pedig 2015 végéig csaphatnak le a limitált szériás példányokra. Az MAN Lion’s Coach turistabuszt 1996-ban mutatták be, a második generációs változatot pedig 2002-ben ismerhette meg a nagyközönség. A német gyártó törökországi gyárában készül modellje hazánkban sem ismeretlen, hiszen több Volán-társaság, így például a Volánbusz és a Kisalföld Volán flottájában is megtalálható.