Mindez azt is jelenti, hogy sikeres lehet a T6 és a Caddy bevezetése, hiszen Németországban, Ausztriában és Svájcban már megérkeztek a márkakereskedőkhöz az új modellek. Elődjéből, az ötödik generációs Transporterből összesen 88 ezer darab fogyott 2015 első felében (2014-ben 81 500 db), míg a Caddy-ből 73 900 (2014: 73 500). Kiemelkedő kereslet mutatkozott a Crafterre, melyből 23 700 példány talált gazdára világszerte, ami 5,3 százalékos növekedést jelent. Az Amarok pickupeladásai ezzel szemben 36 700 darabra (2014: 38 800) estek vissza, ami 5,6 százalékos csökkentést jelent.
A Volkswagen Haszonjárművek legdinamikusabb nyugat-európai piaca Nagy-Britannia, Spanyolország és Olaszország volt, 11 és 15 százalék közötti növekedéssel. Kelet-Európában jelentős veszteségeket könyvelhetett el a gyártó, hiszen térségünkben az eladások 15 200 járműre csökkentek a tavaly 18 800-ról, ami 18,9 százalékos esést jelent.
Ha konkrétabban nézzük az európai piacot, akkor azt lehet mondani, hogy Nyugat-Európában dinamikusan növekedtek a Volkswagen Haszonjárművek eladásai: ez év januárjától június végéig 5 százalékkal 151 ezer járműre emelkedett a gyártó értékesítése. A legjobb piacnak ismét a hazai pálya, vagyis Németország bizonyult, mivel ott 58 300 darab VW-logós haszonjárművet értékesítettek szemben az egy évvel korábbi, 56 ezer darabos állománnyal.
Kihajtható asztalka a limitált szériás Multivan Comfortline-ban
Fotó megosztása:
Speciális rendeltetésű T1-es. Idehaza már egy roncs is több millióba kerül
Fotó megosztása:
Kellemes színvilág köszön vissza a Caravelle-ben, melyben kilenc ülőhely áll rendelkezésre. A Caravelle-t még 1980-ban, a harmadik generációs Transporterrel együtt mutatták be, a Volkswagen azóta is a kínálatban tartja
Fotó megosztása:
A T6-ban kényelmesen el lehet érni az információs és szórakoztató rendszer képernyőjét
Fotó megosztása:
A Volkswagen ügyelt arra, hogy a világpremierből ne legyen tejcsárda: szép és intelligens hoszteszlányokat kértek fel a rendezvényre, akik kérés nélkül mosolyogtak
Fotó megosztása:
A "Generation Six" logóval ellátott limitált széria színezett üveggel és 18 colos kerekkel, továbbá retró hatású felnikkel készül
Fotó megosztása:
A Multivan Comfortline középső üléséből ilyen könyöklő hajtható ki
Fotó megosztása:
A hatodik generációs Transportert határozottan feldobják a LED-izókkal szerelt lámpatestek
Fotó megosztása:
Oldalról nézve könnyen összetéveszthető az előddel az új Transporter
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kormánykerékre, valamint egyes burkolati elemekre műbőr, adott esetben igazi bőr is kérhető
Fotó megosztása:
Jobbkormányos T2-es, mely bárpultként szolgálta a vendégeket a világpremieren
Fotó megosztása:
A hatodik generációs Transporter a legendás elődök előtt tiszteleg. Talán nem túlzás azt állítani, hogy még mindig a T1-es bír a legnagyobb kultusszal
Fotó megosztása:
Egy ritkaság számba menő T1-es, 1964-ből
Fotó megosztása:
A világpremieren ez a T2-es fagyiskocsiként üzemelt
Fotó megosztása:
A T3-as nagy szélvédővel és széles utasajtókkal készült
Fotó megosztása:
Egy Multivan 1992-ből. Mintha csak tegnap lett volna, de azóta már két generáción is túl vagyunk
Fotó megosztása:
A T4-ről leginkább a rendőrségi furgonok, valamint a Magyar Posta járművei juthatnak az ember eszébe
Fotó megosztása:
A T5-ös duplafülkés, platós változata, mely nagy felületű visszapillantókkal készült. A legújabb generációs modelleknél inkább a személyautós jelleget próbálták erőltetni, ezért a tükrök méretét is finomították
Fotó megosztása:
Színezett üveg, krómcsík, limitált szériás T6 én így szeretlek!
Fotó megosztása:
A T-széria immáron 65 éves múltra tekint vissza
Fotó megosztása:
Az új Transporter hátulja, mely nem sokban tér el az elődtől. Ez azonban érthető: bevált recepten ne változtass!
Fotó megosztása:
A limitált szériás Multivan Comfortline elektromosan nyitható oldalsó és hátsó ajtókkal rendelkezik
Fotó megosztása:
Mintha csak egy nagyra nőtt Passat köszönne vissza a fényképen
Fotó megosztása:
A Transporter furgon kivitele, a váltó itt is tökéletesen kézre áll
Fotó megosztása:
Elegáns, letisztult és ergonomikus a Multivan műszerfala
Fotó megosztása:
Egy fapadosabb kivitel az új, hatodik generációs Transporterből
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: